Forum | GYKFRM.CoM


Giriş Yap

Forum İstatistikleri

Reklam

Destek Verenler

Forum | GYKFRM.CoM » Hayata Dair » Sağlik, Tıbbi Hastalıklar » Haftada en az 3 kez meyve suyu için

Sağlik, Tıbbi Hastalıklar | Hastalıklar ve tedavi yöntemleri hakkında detaylı bilgi alabilir, hastalıklardan korunma yöntemlerini öğrenebilirsiniz.

Taglar:


Üyelerimize Merhaba Deyin...
Loading... Please Wait...


Cevapla
 
LinkBack Konu Seçenekleri Modları Göster
  #1 (permalink)  
Eski 18-03-2007, 23:11
lethe - ait Avatar
Editör
lethe GeyikFoRuM Bireyilethe GeyikFoRuM Bireyi
Kayıt : 17/02/2006
Forum : İyi
Ortam : Süper
Yaradılış : Bay
İkamet : Ankara
Yaşı :
Mesleği : -
Mesaj Sayısı : 2.399
Uyarıları : 0/0 (0)
Tecrübe : 81
Rütbe :
 
Haftada en az 3 kez meyve suyu için


Bilimadamları yaşlanmaya, Alzheimer, kanser, kalp hastalıkları gibi kronik rahatsızlıklara karşı taze sıkılmış meyve suyu tüketilmesini tavsiye ediyor.

Özellikle siyah üzüm, greyfurt, elma ve nar suyunun her türlü hastalıkla savaşan antioksidanlar açısından zengin olduğu biliniyor. Taze sıkılmış meyve sularının haftada en az 3 kez tüketilmesini öneriliyor.

Sadece lezzetli olmakla kalmayıp, sağlıklı olduğu da bilinen meyve sularının düzenli olarak tüketilmesinin zannedilenden çok daha faydalı olduğu belirlendi.

Glasgow üniversitesinde yürütülen araştırmalarda düzenli meyve suyu tüketiminin, yaşlanmanın etkilerini yavaşlattığı, Alzheimer, kanser ve kalple ilgili kronik hastalıklara yakalanma riskini de azalttığı ortaya çıktı.

Taze sıkılmış meyve suları, yaşlanmaya ya da kronik hastalıklara neden olan serbest radikallerin en büyük düşmanı olarak bilinen antioksidanları yoğun miktarda içerdiğinden bu etkiyi yaratıyor.

Bu açıdan en faydalı meyveler, siyah üzüm, greyfurt, elma ve nar.

Araştırmanın sonuçlarına göre haftada ortalama 3 kez bu meyvelerin suyunun tüketilmesi Alzheimer riskini yüzde 76, kalp hastalıkları riskiniyse yüzde 30 oranında düşürüyor.

Bu mevye sularındaki antioksidanlar serbest radikallerin hücrelere saldırıp yoketmesini engelliyor. Bu da yaşlanma etkilerini hafifletiyor.

Uzmanlar meyve sularında rastlanan antioksidanların kırmızı şarap, kahve ve çikolata da bulunduğunu, bu gıdaların da makul miktarlarda türketilmesinin faydalı olabileceğini vurguluyor.

ntv





Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın!

forum kurallarına bir kez olsun göz atmak için tıklayın...

Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın!Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın!Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın!Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın!Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın!Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın!Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın!Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın! sistemi hakkında bilgi almak için tıklayın...



Delilik, çok büyük acıların Lethe'sidir!
schopenhauer
Resmi orjinal boyutta görmek için tıklayın!



Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Facebook'da Paylaş! Google'de Paylaş!Yahoo'da Paylaş!Live'de Paylaş!
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Konu Seçenekleri
Modları Göster


Okuduğunuz Konuya Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevaplar Son Mesaj
Güzel Sözler 8969 Özlü Sözler, Güzel Sözler 3 04-04-2007 18:51
A'dan Z'ye tüm sözleri pheatusa Atatürk Hakkında Bilgiler 3 27-12-2006 19:44
WINDOWS XP PÜFLERİ (Özel) ekomanya Genel Bilgiler, Haberler 0 25-07-2006 12:21
msdos öğrenin... ekomanya İşletim Sistemleri 3 22-07-2006 23:11
Hastalığa meyve suyu kalkanı gloKSinya Vücut Sağlığı 0 04-03-2006 13:32



Nav Item BG