| Bayanlara Kırmızı Et Uyarısı Uzmanlardan kadınlara, kırmızı et yemeyin uyarısı
İngiltere’de yapılan bir araştırma, kırmızı etle beslenen orta yaş üstü kadınların göğüs kanserine yakalanma riskinin daha yüksek olduğunu ortaya çıkardı. Leeds Üniversitesi uzmanları nın yaptığı araştırmada, yaşları 35-69 arasında değişen 35 bin kadının bir kısmına günde 50 gram kırmızı et yedirildi. 8 yıl süren araştırma sonucunda, et yiyen kadınların göğüs kanserine yakalanma riskinin, yemeyenlere oranla %56 daha fazla olduğu belirlendi. Profesör Janet Cade, “Kırmızı etteki doymuş yağ oranı yüksek olduğu için kolesterole dayalı hızlı şişmanlamaya yol açıyor. Bu da göğüslerdeki östrojen seviyesini tetikleyip kanser riskini artırıyor” dedi. Kaynak: Akşam Gazetesi Seni Sevmek; Seni Sensiz Yaşamaktır. Seni Sevmek Hayata İnat Yaşamaktır. Ve Seni Sevmek Bebeğim; Yokluğunun Ayazına Aldırmadan,Geceleri Baktığını Umduğum Yıldıza Bakarak Güneşi Yeni bir Güne UYandırmak İçin Nöbet Tutmaktır... Önemli Olan Dövüşmeyi Bilmek Değil. Ne Zaman Dövüşeceğini Bilmektir
|